星期五, 10月 07, 2005

 

係?

又係那杯Gin7利賓納,今晚調了一杯很Gin的。
有幾樣野要做,deadline都到,但未做過;有個未接電話,係老細打黎,唔理佢。
公司人事地震,呢個係我懶既借口。
朋友告訴我:你欠了一個寄託。
除了工作,只有這個不太順心的家,應該說,這個我爸爸的家。
下個月,兩個朋友結婚,另外一個佳期定於明年春天。
幾日前,"重逢"一個網友,小小年紀的她結了婚,這未係奇怪。
佢問我而家住係邊,然後就"話"會介紹個女仔比我識,因為佢住係我附近,同埋無男朋友。啋!!!
我,還裝甚麼瀟洒?哈哈!

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?