星期三, 8月 24, 2005

 

衰人

衰仔要我交功課寫自己五個怪癖,仲暗示唔好遲交。思存兄,枉你識左我十幾年,需知道小丑習慣早到,返工會早成個鐘,邊有可能遲交呢。講起返工,小丑堅持做公司野就一定要用公司既電腦,就算只係用個notepad打幾個字,都一定要用公司既電腦。不過,公司既電腦係可以做私人野哇!哈哈!例如寫blog,有幾次直頭係公司用公司電腦打完post埋。呢排個blog轉左template,係咪鮮明好多呢?左手面仲有link,好玩架,可以click去朋友既網站,關於呢種link,原本係會open in same window,咁就要back先可以返來呢度,小丑堅決要popup new window那種,所以改了。別笑我,小丑完全唔識寫web page,所以改小小野都好大件事。講左咁耐,唔知我講乜,呢樣最可惡就係講野鍾意兜圈子與故弄玄虛,嘻嘻!
P.S. 工作纏身今晚不能參加聚會,sorry,下次再食過啦,邊個請,AA都好呀,不過千祈唔好係餐桌集資籌旗,最憎呢樣



Comments:
勁喎, 咁快搞掂, 兼咁有技巧添~~ (不過你未點五條友續去喎...)

今晚食得好飽, 主人家出錢出力出地方, 熱情款待, 真唔話得~
 
請朋友繼續呢個玩意的確好。
 
今晚食得好飽, 主人家出錢出力出地方, 熱情款待, 真唔話得~

乜說話,我份人不嬲係咁,最緊要大家高高興興...:)

我都忘記咗點5個人續寫添~要搵5個最正常嘅人先得...
 
發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?