星期日, 8月 07, 2005

 

安樂,唔識死

早幾日,終於忍無可忍,換左部電話。最忍受不了部T630久唔久慢動作,死又唔死咁。
除左有d肉赤,新既6230i真係幾好。
呢個blog寫左半年啦。今年好似過得好快咁,我已經去過台灣同馬尼拉工作各一次,而且都唔係好玩。

正在看關於納米技術的小說,如霍金所言,呢個係人類最可怕幾既技術之一。
其實最可怕係人性,我們每天都在破壞地球,無諗過地球會死。


Comments:
唔係卦, 咁就半年? 屎囉, 陣間打個乞嚏又四十歲...
 
納米?乜野黎架?好深啦,一定,唔聽lu。

人類最恐怖既係「扮上帝」。

呢個「扮上帝」既病,無論係唔係信徒,信唔信有上帝都可能會有。

而且呢個病人人有機會患上,我同你都患過都未定。不過,唔緊要,只要對自己有警覺,一知自己病發,就要不停唸解咒︰我係人咋,我係人咋,唔係上帝,唔係上帝。

咁身邊既朋友見到佢地有病發跡象,記住要係佢面前唸咒︰你係人咋,你係人咋,唔係上帝,唔係上帝。

最近略睇過一本書,叫Playing God,一個dna學者寫既。就係批評人類掌握醫學科技既恐怖處,當自己係神……

咦,寫下寫下,我篇comment多過你篇正文tim……:-p
 
發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?