星期三, 7月 13, 2005

 

臭男人

今晚試下Gin7+利賓納,幾好飲,不過唔夠凍。聽晚再來。
幾經轉折,終於正式歸入Advance Marketing,好多大計要實踐。
跟住要諗下卡片中文寫乜title。因為成個advance marketing得我一個港燦。

送首歌比Maggie同佢男朋友。

只因喜歡你
曲:陳復明 詞:鄭國江 編:C.Y.Kong

(女)只因喜歡你 眼裡缺點都優美
只因喜歡你 偶有過失都不理
碰見你以後 我眼裡只得你
(男)只因喜歡你 你要我點都可以
只因喜歡你 那介意睇邊齣戲
世界縱再大 我眼裡都只得你

* (合)早午晚上
有了你心間空間載滿了趣味
風霜雨霧
我替你擔當抵擋那會退避
只需於一起 天色陰晴都美 *

(女)只因喜歡你 會偶爾吞聲忍氣
只因喜歡你 縱抱怨不敢生氣
你笑我幼稚 縱錯了因喜歡你
Repeat *

(男)只因喜歡你 會偶爾吞聲忍氣
只因喜歡你 縱抱怨不敢生氣
你笑我幼稚 縱錯了因喜歡你

(女)只因喜歡你 (男)只因喜歡妳
(女)只因喜歡你 (男)只因喜歡妳
(合)只因喜歡你(妳)

Comments:
嘩, 此曲何解先?
but anyway, thanks~!
 
合唱歌,梗係妳兩個合唱啦,傻瓜,嘻嘻!
 
咁, "臭男人"又何解先?
 
饒命呀大俠!
 
發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?