星期日, 5月 15, 2005

 

Guns and Roses

一日睇左兩套戲。
closer。愛情,性,人生,四角關係大兜亂,結局出人意表。角色造型一流,一副眼鏡分別出兩個完全唔同既感覺。劇情片再加上好沉重既題目,無精神就千祈唔好企圖或意圖開始-我話套戲,唔係愛情。
black hawk down。舊戲黎,不過第一次睇。戰爭係無情無奈仲無用。反美味道濃,反戰味道更濃。題材同樣沉重,加左戰爭呢個官能刺激,無咁易訓。

推介歌,好似民歌咁清新,硬係覺得呢首歌唱jazz會好正
有機會要聽live,唔錯架。

還是會寂寞 陳綺貞

早已忘了想你的滋味是什麼
因為每分每秒都被你佔據在心中
你的一舉一動牽扯在我生活的隙縫
誰能告訴我離開你的我會有多自由

也曾想過躲進別人溫暖的懷中
可是這麼一來就一點意義也沒有
我的高尚情操一直不斷提醒著我
離開你的我不論過多久還是會寂寞

別對我小心翼翼 別讓我看輕你
跟著我勇敢的走下去
別勸我回心轉意 這不是廉價的愛情
看著我對我說真愛我


Posted by Hello

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?