星期二, 2月 22, 2005

 

新年新願望

今日係二月二十二日,農曆正月十四,聽晚就係元宵。

一向都懶寫野,無論個人定係工作,如果我無咁懶,可能唔會今日咁一事無成。
今年,真係要改變下。

男人,無啦啦咁講,通常都係為左女人同錢。中左一半啦,我係為左兩個女人同兩筆錢。

早幾日同媽媽返大陸,先發覺,好耐無仔細咁望下媽媽。佢面容同雙手,真係由印滿歲月風霜。突然,自責起來,"都係我無用....",當時媽媽同其他親友談及新屋既錢銀安排。

媽媽個個年代,生活真係好艱難,一個窮字,已經令人頭痛,再加上生左我呢種懶惰既孩子,都唔敢諗佢既生活有幾煩。

今時今日,面對媽媽,真係唔知講乜好。

至於另一個女人,好明顯係一個未有親屬關係既女人,呢個故事,對於我個人黎講會開心D。不過未知結果,祝小弟好運啦,得閒再講,承Peg貴言,希望係好消息。

Comments:
想不到你會開起blog來, 全力支持呀~

查實你邊算懶呀, 未過係未發達o者, 都養到家丫... 至少冇我咁懶啦, 都未試過見你幾個月唔做野~

你同個女人的事, 當然祝你好運啦, 派埋利是俾我仲好。
 
記住keep住update我地你和兩個女人和兩筆錢既故事喎。當然,如果有其他故事,我地都會讀啦。
哈哈,祝你好運,等你好消息,呵呵!唔好消息就……借佢地個膊頭過你啦。
 
仲有你個時間呢,你選地點係香港,時間就會啱架lar。
 
新張期內,Wing獸到此一遊,以示友好,並祝好運。

有信心,凡事必可成呀~兄弟!
(最近興江湖feel...)

比起我,你點算一事無成,我薯仔一細隻,搞不好俾一辣一辣,變咗炸薯圈都未可知呢~
:)
 
發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?